03-07-2009

It's a beautifull day!!!!!!

Eindelijk is de kogel door de kerk! Wat een moeilijke bevalling zeg! Konden ze dat nu echt niet wat vroeger beslissen? Wat een circus hebben ze daar nu van gemaakt? Ongelooflijk!
Maar..... ons Tommeke rijdt den Tour! Groen licht voor den Tour hebben ze al gekregen, nu de groene trui nog mee naar huis he ;-) Neen hoor, genen druk, hij heeft al genoeg last op zijn schouders gehad de laatste tijd! Gewoon 3 weken goed kunnen rijden, zonder tegenslagen en als het kan hier en daar een ritje winnen. Ik hoop dat hij nu eindelijk die rotte periode achter zich kan laten en opnieuw kan beginnen. En dat hij zoiets nooit meer moet mee maken! Wat een ellende! Tom, met pijn in het hart volgen we je dit jaar voor de televisie, voor de eerste keer dat we je niet live mee volgen die 3 weken, maar we denken elke dag aan je! Heel veel succes he maatje! ;-) Yes you can!! Laat ze allemaal maar eens een poepje ruiken ;-)
En dan is het vandaag nog een hele speciale dag voor iemand!!!!! Mijn allerliefste petekind Seppe wordt vandaag 18 jaar!!!!!!! Oh my God!!! 18 al!!! Waar is den tijd dat onze Jan bij ons binnengestormd kwam om te zeggen dat hij ne zoon had? Hij was nog niet uitgesproken of ik zat al in de auto op weg naar Turnhout! Seppe was nog niet eens van de bevallingskamer af of ik had hem al in mijn armen!!! En trots dat ik was als meter!! En nu nog steeds hoor! Want ik heb het goede nieuws vernomen dat hij met glans geslaagd is in zijn middelbare studies en volgend schooljaar naar Antwerpen trekt! Nu gaat het echt beginnen! Dikke proficiat he schatje!!! Mijn liefste Seppeke, dikke kussen, dikke knuffels en een heeeeeeeeeeeele fijne dag gewenst! En vooral goed genieten deze zomer!!!!!! We zien elkaar in september weer! Love you xxx
En nu ga ik efkes rusten, want heb net de saladebar volgepropt voor vanavond! We hebben het restaurant weer propvol zitten straks en de kamers zitten ook weer helemaal vol!!!!! Werken werken werken!!! ;-) Maar zo hoort het he.
Heel veel groetjes aan iedereen. En aan alle scholieren die geslaagd zijn (want er zijn er natuurlijk nog wel een heel deel in de familie) nen dikke proficiat en een heel fijne zomer gewenst !! ;-)
Liefs en kusjes van (tante) Greet

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...