01-10-2008

Alweer een jaartje ouder!

Maandag is Eddy 43 geworden. Ik had met enkele vrienden en familie een fijn weekendje voor hem geregeld. Vrijdag kwamen de eersten al aan. Onverwacht..... voor Eddy alvast, want ik wist goed genoeg dat ze gingen komen. Maar ik had andere namen opgeschreven in het boek voor reservaties zodat het niet opviel. Spannend!! Heel het weekend zijn er vrienden en familie gepasseerd. En hebben we taart gegeten en een fleske open gedaan om de jarige te vieren. Zo ver weg gaan wonen wil niet zeggen dat je je verjaardag voortaan alleen moet vieren hoor! Het was heel gezellig!

En maandag kwam er nog een bende! Die kwamen rechtstreeks van het wereldkampioenschap wielrennen in Varèze. Voor Jan en Chris (onze bovenste beste buren in Retie vroeger) was het een emotioneel weerzien na lange tijd! Zij waren door omstandigheden nog niet hier geraakt en het deed echt deugd om hen hier te zien! Ze zijn maar 1 nachtje gebleven, want ze moesten door naar België, maar het is toch de moeite geweest hoor! Het was heel fijn om jullie hier te hebben! Kom op een ander keertje nog maar eens terug dan kunnen we eens tegoei bijkletsen en genieten van elkaars gezelschap!
En dan loop ik hopelijk zonder snotneus rond! Want ik zit van zondag met een serieuze "snotvalling en bronchitis"; Mijn eerste doktersbezoekje zit er op! Ik heb medicatie gekregen want zo eten serveren dat ging echt niet meer! We hebben maandagmiddag en woensdagavond de zaak extra gesloten, en hopelijk kunnen we donderdag weer met frisse moed starten. Nog 1 weekje en dan is het vakantie! Het is nodig! De batterijtjes zijn plat!

1 opmerking:

ted en hild zei

Eddy, een héél gelukkige verjaardag nog en van die 43 jaar is er niets te zien zalle,nog wat werken jullie en dan je verdiende verlof, geniet ervan, en tot binnenkort hé
groetjes
Hild en Ted

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...