06-02-2024

Koeien en stieren

 Vanochtend eerst een hoop administratie verwerkt en nadien een bezichtiging gaan doen in het huis van klanten uit het restaurant dat ik nu te koop aanbied. Wat leuk als je dan weer je eigen werk tegen komt dat je 10 jaar geleden geschilderd hebt en aan deze mensen verkocht hebt. Als je ze nu koopt, krijg je er zelfs een huis bij!! Maar het is niet meer voor dezelfde prijs uiteraard.

Wel leuk om zelf te zien hoeveel vorderingen ik gemaakt heb in die 10 jaar. Heel andere stijl en veel meer gedetailleerd. Ik ben op goede weg. Haha.

Het heeft me alleszins geïnspireerd bij het opstarten van nieuw werk op de crea-club deze namiddag. Ik heb er weer van genoten. Vanavond nog naar Tai-chi en nog koken voor de gasten want de werkmannen van de steengroeve zijn er weer voor een paar weekjes.

En morgen weer een nieuwe dag! Vele groetjes aan allen.



 


1 opmerking:

Josée Boeckx zei

Het is daar een mooi hoekje met werkjes van je .
Na, tien jaar heb je nog altijd zin in schilderen gedurende je vrije tijd
Het is een hobby die je nog lang kan volhouden en waar je zeker nog veel kan bijleren .
Succes Greetje !
Liefs , moeder xxx

Coque au vin!

 Vandaag verzorgen we weer een privée-feest in ons restaurant.  Altijd gezellig. En leuk om te doen. Mooi versierde tafel, iedereen is happy...