07-05-2020

Opknappen, schuren, schilderen....

Sinds we verplicht gesloten zijn voor corona hebben we hier al heel hard gewerkt. De tuin staat er supernetjes bij. Alles gesnoeid, gras gemaaid en al het onkruid verwijderd. Toptuin.
Ook heb ik de nachtgang in het gastenverblijf helemaal in een nieuw kleurtje gezet. Die verfpotten stonden hier al klaar van vorige winter, maar toen is het er niet meer van gekomen. Nu tijd genoeg dus....tadaaaa!!! The job is done. Heel blij mee
En nu op dit moment zijn we bezig met het restaureren en opknappen van de oude luiken aan de ramen van het restaurant. Dat staat er volgende week dus ook weer piekfijn voor. Tegen dat deze coronatijd gedaan is, wonen wij in een nieuw huis !!
Gelukkig is het heel mooi weer en kunnen we veel buiten werken of buiten eten en tussendoor nog steeds genieten van het goede Franse leven. We kochten in December een pizzasteen, en die komt deze dagen goed van pas. Living the good life. En ook de bbq draait overuren. Mmmm lekker. Wel handig, zo samenleven met een chef-kok . Mij hoor je niet klagen hoor.
En ik kom eindelijk ook eens wat meer aan mijn hobby toe. Normaal kom ik van April tot Oktober niet meer in mijn schilderatelier. Maar nu rollen de kunstwerken als het ware van de band af. Ik geniet er echt van om me eens ten volle creatief te kunnen uitleven in mijn favoriete plekje. Hopelijk kan mijn volgende expositie in Juli doorgaan. Ik kijk er zo naar uit. Maar laten we eerst dat rotbeest corona maar eens temmen, voor het weer al onze plannen in de war stuurt.
Houd jullie allemaal gezond lieve mensen. Zorg goed voor jezelf en voor elkaar en vooral stay safe.
Volg goed de veiligheidsvoorschriften op, houd u 100% aan de regels aub. Zodat dit vlug achter de rug is en wij, de horeca en toeristische sector ook weer snel aan het werk kunnen. Wij missen onze lieve klantjes en vaste gasten. En wij zouden heeel graag nog eens bij onze familie in België op bezoek gaan.
Heel veel lieve groetjes en dikke knuffels. Love you all. Xxx

4 opmerkingen:

odrada zei

Jullie hebben wel héél hard gewerkt!
Het resultaat mag er dan ook zeker zijn.
Van iets negatiefs (corona-lockdown) iets positiefs maken: GEWELDIG!
Hopelijk geraken we ooit toch eens tot bij jullie daar!

Veel groetjes van den Tiet en Odrada.

Hans en Tessi zei

Echt super allemaal. Ziet er geweldig uit! En heerlijk zo'n thuischef!!�� Hans en Tessi

Eddy en Greet Melis-Caeyers zei

Mercikes. Ja we zitten hier goed. Maar jullie hebben het aan het zeetje tegenwoordig ook niet slecht he. En uw nieuwe hobby gaat u ook goed af. Komt hier maar eens wat foto's maken. Prachtige natuur hier. Altijd welkom. Groetjes. X

Eddy en Greet Melis-Caeyers zei

We kijken er wel naar uit dat we onze lieve klantjes, waaronder jullie dus, weer lekker kunnen verwennen met al die heerlijkheden. We missen jullie en de gezellige babbels. X

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...