11-04-2020

Expositie 2020

Normaal zou ik in April 2020 mijn 3e expositie van schilderijen organiseren. Omwille van de corona crisis ben ik genoodzaakt deze tot nader te bepalen datum uit te stellen. Ik gok nu op het weekend tussen 14 Juli (Fr nationale feestdag) en 21 Juli (B nationale feestdag). Hopelijk zijn we daartegen van alle miserie verlost en kunnen we weer buiten komen.
Ik zal er alleszins meer dan klaar voor zijn.
U bent allen hartelijk welkom. Hierbij al een klein voorsmaakje van de werken die op de expositie te bewonderen zullen zijn.





1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie werkjes ! Proficiat .
Hopelijk is in juli alles voorbij en kan je expositie doorgaan.
Lieve groetjes ! xxx

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...