01-03-2020

Alle stormen doorstaan

Wij hebben hier niet te veel last gehad van al die voorjaarsstormen die over Noord-Frankrijk en Belgie gepasseerd zijn. Wel wat meer wind dan anders, maar geen erg hier.
We hebben er een paar dagjes bij de familie in Belgie opzitten. Daarvoor lieten we een stralend lentezonnetje achter in Bourgogne om in de Kempen in de wind en regen,  en de "3e storm" te gaan zitten.
Maar, onze familie had ons nodig. En als we dan in de buurt kunnen zijn, doen we dat met veel plezier. Nu we onze super Camper hebben gaan en staan we waar we willen he. Dus als het kan gaan we een keertje over en weer. Wij, en onze familie en vrienden, hebben er alleszins weer ontzettend van genoten. 
Tussendoor van de gelegenheid gebruik gemaakt om de sportieve prestaties in de familie aan te moedigen...
En nog eens bij onze vrienden een pintje te gaan pakken in onze oude stamkroeg. Daar blijft het toch ook "thuiskomen". Thanks mates. 
En nu dus weer thuis. Terug aan het werk. Mosselweekendje goed afgewerkt. Iedereen weer tevreden en met een goed gevulde buik naar huis. 
En door de week mag mijn ventje uitrusten en recupereren van het weekend.  En dat is ook wel nodig hoor. Kaarsje uit nadien. 
En dus amuseer ik mij in mijn atelier. Ik plan dit voorjaar nog een expositie en ben me dus weer ongelooflijk goed aan het amuseren. 

Ik heb hierin echt "mijn ding" gevonden en voel me als een vis in het water als ik in mijn kamertje bezig ben.  Je zal et nog wel van gaan horen en zien. 
Dat was het weer voor deze keer. Tot de volgende lieve vrienden en familie. We zien jullie graag en in ons hart zijn we bij jullie. Liefs xxx

2 opmerkingen:

Sonia zei

👍👍👍

Rita zei

Leuk je zo te kunnen volgen!
Wanneer geef je je expositie?
Dikke kus ��

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...