10-07-2016

Oeioeioei, al zo lang geleden!!!!???

Het is er aan te zien dat we het lekker druk hebben, want ik merk net dat het al van 21 mei geleden is dat ik nog eens iets geschreven heb. Dringend eens wat tijd vrij maken, het is hier toch veeel te heet om buiten te komen. De gasten liggen aan het water onder de bomen en ik zit binnen met alle luiken dicht en de airco op! Lekker fris! Straks moet er weer hard gewerkt worden, dus nu eventjes relaxen. Ik zal mijn achterstand eens wegwerken se!
Eerst eens even op de foto's gaan kijken wat jullie in de voorbije tijd nog gemist hebben.
We hebben einde april weer gekookt voor de mensen van de Club Saint Martin in het dorp. Dat is zoals we noemen de "derde leeftijd". De "grijswaarde" van het dorp. lol Ze hebben weer lekker gesmikkeld en wij hadden ook weer een prima team klaar! Ik had jullie hiervan nog foto's beloofd, dus bij deze:
 Hier zien jullie de chef in actie. Hij is de varkensgebraadjes aan het kruiden alvorens ze de oven ingaan.
 En dat gebeurd allemaal onder het toeziend oog van ons superteam Eve, Marie en Priscilla. Die hebben weer super gewerkt voor ons ! Hopelijk zijn ze er binnen 2 jaar weer allemaal bij!! merci mes amies et a la prochaine! x
 Onze genodigden hebben lekker gegeten, waren heel tevreden over de tafelversiering en vonden het een gezellige namiddag.
 Dat komt dan misschien ook wel vooral door onze superbuurman die de namiddag opgeluisterd heeft met zijn accordeonmuziek! Hij heeft eerst voor de 3 jarigen (65-70 jarigen) "Happy birthday" gespeeld, en nadien nog een paar walskes waar door de vrienden met plezier op ingegaan is door enkele paskes op de dansvloer te plasseren!! Ze kunnen er wat van, onze oudjes, van plezier maken!
Voila, dat hebben we ook weeral gehad se! Op naar het volgende feestje zou ik zo zegen. We zitten hier niet voor niks in Bourgogne he!
Tot de volgende xxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...