15-06-2014

Poëzie in ons gastenboek.

Regelmatig staan er zulke mooie teksten in ons gastenboek! Je houdt het niet voor mogelijk welke mooie woorden sommige gasten voor ons neerpennen. En ik ga regelmatig alles nog eens opnieuw lezen. Vooral als ik me moe of down voel, dan ben ik nadien weer helemaal opgefleurd. En nu hadden we ook weer zo een dichter in huis. mijn gastjes zijn weer vertrokken vanochtend, en dit stond er in ons gastenboek;
Als de bomen konden vertellen
en de Somme wilde fluisteren
dan klonken de klokken van geluk
ver door naar Nederland.
Elke ochtend ontwaken
met de lovesongs van de vogels
terwijl je het vorstelijke brood
en wakkere koffie je laat smaken.
Dan heet je je thuis in de Bourgogne
bij Greet en Eddy in het huis van het "Franse geluk"!
Dat wilde ik toch eens even met jullie delen! Dat doet goed aan mijn hartje. Hiervoor doen we het he! Met veel liefde en plezier! xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi! Dat zijn heel tevreden vakantiegangers, lees ik hier.
Weer een pluim op jullie hoed!
Liefs! xxx

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...