11-03-2014

Tous unis pour Cressy!!!

Voila, het is nu officieel, dit is de foto met onze ploeg waarmee we de volgende verkiezingen ingaan. Dit zal het volgende gemeentebestuur van Cressy sur Somme worden! Nog een kleine 2 weken te gaan en alles is beslist! We tellen af!!

http://splashurl.com/o6wglwp

als je op bovenstaande link klikt kan je het artikel lezen. Je zal merken dat ik hier overal Greet Melis heet. Het is hier de gewoonte dat de vrouw na het huwelijk de naam van de man overneemt. Omdat wij nogal wat problemen ondervonden omdat ik mijn meisjesnaam nog had, heb ik op alle officiële documenten mezelf Greet Melis laten noemen. Maar ... jammer genoeg staat in dit artikel de naam verkeerd geschreven en noemen ze me hier Melys. Komt allemaal goed!  ;0))

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...