14-01-2014

Happy new year!!!!!

Hoi lieve bloglezers allemaal! Allereerst wil ik jullie allen het aller allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ver voorop een goede gezondheid, want dat is zoooo belangrijk!!! En voor de rest veel liefde, plezier en vriendschap, voor wie wil veel werk, voor wie dit niet wil veel rust en zo van alles van dat he!!!!
Wij zijn zoals gewoonlijk weer voor een tijdje naar België getrokken om de feestdagen bij familie en vrienden door te brengen! Dat is een traditie die we graag in ere willen houden, want ook al wonen we nu ver weg bij iedereen, die mensen blijven ons dierbaar en daar willen we echt nog eens een keertje mee rond de tafel gaan zitten en samen gezellige tijden beleven!!! En zo ook dit jaar weer! We hebben weer super genoten van jullie gezelschap schatjes!!! Lekker gegeten! Natuurlijk weer veel te veel! Ocharme die weegschaal weer! En leuke feestjes gehad, uitstapjes gemaakt en liefdevolle momenten beleefd!!! Genoten!!
Zo begonnen we onze vakantie met het vieren van mijn zus haar verjaardag! Ideaal toch om zo je vakantie in te zetten?? En er was ook nog de verjaardag van mijn petekind Leen, en mijn grootmoeder die 90 werd, en we hebben zo ook weer onze vakantie afgesloten met de verjaardagen van Patricia en Patrick nog net voor we weer vertrokken mee te gaan vieren!! We hebben kerst gevierd bij mijn familie, oudjaar bij de familie van Eddy, zijn met een stel oude kameraden een avondje op stap geweest..... kortom, we vonden elke dag wel iets om te vieren!!! Aan ambiance geen gebrek!!
Maar tussen al dat feesten door, hebben we dit keer ook wel voldoende tijd genomen om te ontspannen! Het moest ook vakantie zijn he!! Zo trokken we er regelmatig met de fietsen op uit, ik ging een dagje uitwaaien aan zee met mijn beste maatje An, en doorkruiste de wandelpaden van de Stille, vlakke Kempen met mijn zus of met nichtje Lies en de hond Nestor!! Nog eens gevlekte koetjes!! Dat zie ik niet vaak meer!! Ik nam mijn schildersezel mee naar België en heb er ook daadwerkelijk een keer tijd gevonden om een schilderij te maken ook!!! En ik ging met mijn zus een avondje genieten van theater in de C-Mines (oude steenkoolmijn) in Genk! En met mijn moeder trokken we een dagje naar Eindhoven in Nederland om te gaan shoppen en naar de stoffenmarkt te gaan!!!Dat kan tellen he! We hebben het er echt van genomen!! Het heeft echt deugd gedaan!! Nog eens goed kunnen bijbabbelen!!! Dat kan deugd doen he! En we hadden stralend weer!

We hebben getracht om bij alle broers en zussen thuis geweest te zijn, en dan daar samen eventueel met de kinderen en kleinkinderen gezellige momenten te beleven. Maar, ze zijn bij Eddy thuis met zo velen, dus dat is niet altijd even makkelijk! Maar de keren dat het lukte was het super gezellig!!! De kindjes groeien allemaal gelijk kolen!! Ik vind het altijd fijn om te zien hoe groot ze geworden zijn, en hoe slim en hoe mooi. Onze families hebben langs beide kanten schoon kindjes op de wereld gezet!! Love them all!!!xxx Maar ook bij onze beste maatjes zijn we binnen gesprongen! De ene keer om te ontbijten, den andere keer voor het avondeten, of gewoon voor een glaske wijn te gaan drinken, maar altijd super gezellig! Ook die vriendschap overwint de afstand die we nu van elkaar gescheiden zijn!! En dat te weten is fijn! Nog eens bedankt voor de schoon dagen ,vriendjes!! xxx
En natuurlijk hebben we ook fijne momenten beleefd met onze petekindjes! De kleinsten lezen nog elk jaar hun briefjes voor, en dat is altijd weer genieten!!! Het zijn zo'n schatten! Ook de groten nog steeds! En ze doen het allemaal heel goed! We zijn superfier op hen!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!!! xxx
En zo zijn we na een paar weekjes van feesten weer thuis beland, waar onze house-sitters Jos en Denise, ons huisje weer prachtig verzorgd hebben! Ze houden alles zo goed in de gaten! We zijn zo blij met hen! We komen in een super net en verzorgd huisje thuis waar de post op een stapeltje klaar ligt voor ons, waar ons bedje klaar staat met propere lakens er op, de strijk van de laatste dagen voor vertrek kastklaar ligt en alles blinkt gelijk ne spiegel, de houtmijt bijgevuld is.... en zo kan ik nog wel efkes doorgaan! Voor hen is dat vakantie; zij amuseren zich hier super goed. In de voormiddag wat doen en in de namiddag met ne cappuccino in de zon op terras langs de rivier!!! Ze zijn hier supergraag! Ze vinden het hier echt hun 2e thuis! En wij ook in hun huis! Dus ik hoop dat we die huizenruil nog lang zo kunnen blijven doen! Lieve maatjes! Nog eens bedankt voor alles wat jullie voor ons doen! Jullie zijn supermensen! Dankzij jullie kunnen wij die fijne dagen bij onze families en vrienden blijven beleven, elk jaar opnieuw! En dat betekend heel veel! Dikke kus! xxx We love you!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Jullie ook bedankt voor die mooie dagen hier samen.
Dikke knuffel!xxx

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...