29-01-2014

Een nieuw hoofdstuk in mijn "grote levensboek"

Ik kom net thuis van een eerste vergadering op het gemeentehuis. Waarschijnlijk gaan er nog velen op volgen tijdens de komende 6 jaren want ik heb me vanaf dit jaar bij het bestuur van de gemeente gevoegd. Op 23 maart zijn het hier verkiezingen, de voorbereidingen zijn volop gestart! Vandaag was vooral een avond van alle officiële papieren invullen en het programma overlopen, en ook de probleem- en actiepunten van ons dorp overlopen. We moeten Cressy-sur-Somme een dorp laten zijn waar het fijn is om wonen en goed om leven! "Tous unis pour Cressy!!" Dat is onze slogan! We gaan er voor! En ik heb er zin in! Weer een nieuw hoofdstuk in mijn "grote levensboek", weer een nieuwe uitdaging!
Wordt vervolgd!!!

3 opmerkingen:

Annemie zei

Wel wel. Ons Greet in de plaatselijke politiek! Succes! You go girl!

Unknown zei

Geweldige aktie Greet Zoals je weet ben ik ook zeer geinterresseerd in de plaatselijke politiek in Veere in Zeeland Ik organisser bij ons op 19 maart weer de gemeenteraadsverkiezingen ik vind het heel erg leuk dat je je ook gaat bezighouden met politiek. Let wel op want je zit er binnen de kortste keren diep in Je wordt een vertegenwoordiger voor een heleboel mensen die je het leven leuk maar ook lastig kunnen maken. Probeer je niet
teveel voor de karretjes van de mensen te laten spannen Dat heb ik in de afgelopen 45 jaar dat ik in die bizznizz werk al vaak gezien. Gemeenteraadsleden proberen goed te doen voor hun dorpsgenoten maar worden daar dan weer op een verkeerde manier voor afgerekend en verliezen dan de moed om door te gaan. Je wordt misschien straks verkozen en zoals je al zegt je bent er voor het welzijn van heel Cressy sur Somme Heel veel succes en sterkte in de campagne toegewenst

Een groet uit een zonnig Westkapelle 10 graden boven nul Het heeft nog geen nacht bij ons gevroren Laat de lente maar komen Ruud Sonius

Eddy en Greet Melis-Caeyers zei

Bedankt Ruud! Het komt wel goed. Cressy is een kleine gemeente, je kan dat niet vergelijken met de gemeentes in NL of België. We zien wel wat het wordt. Ik vind het tot nu toe een fijne ervaring. Ik heb me er voor opgegeven (op aanvraag van de burgemeester) en ga er mijn best voor doen, meer kan ik niet doen he. Maar ja, idd, je zal altijd van die profiteurs hebben, of mensen voor wie het nooit goed is. Die heb je overal, die hebben we ook in onze zaak. Stilletjes laten doen denk ik dan maar. Je kan ook niet voor iedereen goed doen! Dat is onmogelijk! Zolang ik zelf maar recht in mijn schoenen blijf staan en nog elke avond in de spiegel kan kijken vind ik het best hoor! Groetjes

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...