10-11-2012

Een weekje in België

 Ons hoofddoel om naar België te gaan dit jaar was absoluut het trouwfeest van Jasper en Jannie! Alvast een hele dikke merci om het feest pas in oktober te doen, zodat wij er konden bij zijn! De meeste trouwfeesten zijn in de zomer, maar dan kunnen wij absoluut niet van huis! En we werden die dag beloond met een stralend zonnetje en 24 graden op de termometer dus... we mogen absoluut niet klagen he! Het was dan ook een fantastische dag, met een heel mooi bruidspaar, een geweldig feest met lekker eten en drinken en de ganse familie om ons heen, dus geslaagd op alle vlakken! Nog eens een hele dikke proficiat aan het jonge paar en we wensen hen alle geluk voor de toekomst!!!xxx
 We hebben ook een dagje afgesproken in onze oude stamkroeg met de beste vrienden. Ook makkelijk als we die allemaal op 1 dagje zien! Als we maar een weekje in België zijn kunnen we echt niet te veel gaan buurten en rondrijden, maar gelukkig begrijpen onze beste vrienden en familie dat ook wel! We doen ons best om iedereen één keertje gezien te hebben. Als onze petekindjes hebben we gezien, wat  ook altijd heel fijn is! Ze doen het allemaal prima! Ik ben Seppe, mijn oudste petekind gaan bezoeken op zijn kot in Mechelen. Samen met ons moeder de trein op, dagje de toerist gaan uithangen in Mechelen! En we hebben een SUPERDAG gehad!!! Stralende zon! Mechelen bleek een prachtige stad te zijn! Heel veel mooie gebouwen en monumenten! En ook een gezellige winkelstad! Met natuurlijk heerlijke terrasjes! Zoals dit oude binnenschip dat verankerd ligt tegen de gevel van een restaurant op de Dijle! Daar hebben we 's middags heerlijk gegeten! We waanden ons in Venetië met dit stralende zonnetje op ons bolletje! Schatjes nog eens een dikke merci voor deze geweldige dag! Ik geniet er nog van na! xxx
En vooraleer we terugkwamen naar Frankrijk zijn we mijn grootmoedertje nog eens gaan bezoeken. Ze verblijft in Mol in een verzorgingstehuis en heeft zo graag dat er bezoek langs komt! Anders duren de dagen zo lang! Dus als we in België zijn spring ik daar ook altijd een keertje binnen. Normaal toch! Ik vond dat ze er weer heel goed uitzag voor haar jaartjes die stilaan beginnen te tellen! We hebben samen in de cafetaria een glaasje gedronken en mekaar nog eens goed vastgepakt! Met kerstmis doen we dat nog eens over he! Dikke knuffel xxx  (ik weet dat ze dit bij mijn moeder op de computer allemaal gaat lezen, dus de knuffels worden zeker overgemaakt!!) Ik hou van je xxx
Heel veel liefs voor iedereen trouwens! We zien mekaar binnenkort weer allemaal terug! Het zal rap daar zijn! Een jaar is niks meer tegenwoordig he! En zeker niet als je zo druk bezig bent als wij! Dan vliegen de dagen om! Maar daarover meer in een volgend schrijfseltje!! Love you all!!! Kusjes xxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...