28-12-2010

Terug onder de levenden!!!!


Hellokes!! Hier ben ik weer! Alive en kicking!!!! ;-) Ik heb gewonnen van de griep! Yeah!!!
Ik voel me weer kiplekker en ben dus volop plannen aan het maken voor ons kerstfeest in januari ;-) Dat is zo weer eens wat anders he! Er liggen nog veel pakjes onder de boom!!

Ondertussen amuseer ik mij ook een beetje met schilderen. Heb van mijn ventje toch al mijn materiaal gekregen, dus als ik 5 minuutjes tijd heb ben ik aan het kliederen!! Ik oefen vooral op het schilderen van de koetjes hier in de wei overal! Ben zot van die beesten! En zij op den duur zot van mij denk ik als ze nog veel moeten poseren ;-) Er is nog werk aan de winkel, moet nog flink oefenen, maar ondertussen amuseer ik mij wel goed he!

Heel veel groetjes en hopelijk snel tot ziens!! En France of in den Belgique!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben blij dat je genezen bent.
Ik hoorde hier en daar dat ik eens op de blog moest kijken,want er stond een schilderij van een'Charolais-koe' op.
En inderdaad,mooi gedaan voor een beginneling!
Proficiat Greet!
Liefs
moeder

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...