22-12-2010

Geveld door de griep!

Ja, ik heb ooit leuker feestdagen meegemaakt! Al een paar dagen liep ik rond met een snotneus, maar nu ben ik dus helemaal geveld door de griep en zit in bed! Ik heb zelfs ons weekend naar België om met de familie kerst te gaan vieren moeten annuleren! En dat vind ik absoluut niet tof! Normaal gezien zouden wij vrijdagmorgend naar België rijden om daar met de familie kerst te vieren, en dan tegen maandag terug zijn om onze gasten weer te ontvangen, want we hebben werkvolk van de steengroeve op de kamers zitten! Maar de natuur heeft anders beslist! Eddy en ik zullen dit jaar met kerst heel alleen hier thuis in Frankrijk zitten, en ik kan je garanderen dat er niet veel vreugde te rapen valt op dit moment! Snotteren en sniffen en de longen uit mijn lijf hoesten. Van bed op de zetel, beetje eten en thee drinken tussendoor...... Pffffffffffffff Ik had me het eindejaar anders voorgesteld! En ik vind het vooral jammer dat ik niet met kerst bij mijn familie kan zijn! Het is de eerste keer in mijn leven dat ik op 25 december niet bij mijn moeder aan tafel zal zitten, en dat voelt heel raar aan! Slecht zelfs! En ik mis ook voor de eerste keer mijn zus haar verjaardag op 24 december! We zouden samen naar de cinema gaan: Frits en Freddy gaan kijken!! Keek ik ook al echt naar uit! Maar al die plannen vallen nu dus in duigen!! Zusje, van hieruit dus toch al een hele gelukkige verjaardag voor vrijdag! Ik hoop dat we dat zo snel mogelijk kunnen goed maken met een bezoekje op een ander moment! En moederke, Ik hoop echt dat je met kerst niet te eenzaam gaat zijn!! In gedachten zijn wij daar, maar op dit moment zou niemand veel vreugde beleven aan zo'n proestende en kuchende zieke bij aan de "feest"tafel!!! We zouden er allemaal niks aan hebben! Ik kom wel eens af als ik helemaal genezen ben!! En dan halen we de schade wel in!!
Dikke knuffel voor allen ginder! Maak er gezellige dagen van en blijf vooral gezond!!!!! Tot volgend jaar iedereen!! xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is echt tegenslag, Greet! Het zal voor jullie en voor iedereen even wennen zijn, een kerst zonder de Bourgondiërs. Probeer het, in de mate van het mogelijk, wat gezellig te maken met jullie tweetjes.
Wij wensen je heel veel beterschap!

Een heel gelukkig, gezond en veel reservatie's in 2011!

Groetjes
T.Mieke en n.Luc

Anoniem zei

Ja, dat gaan we zeker goed maken in januari,en ik zal niet alleen zijn met kerst,want ik ben al gevraagt bij mijn broer,want ze hadden de blog gelezen.
Veel warme thee drinken is goed voor je en veel rusten,Greet.
Dikke knuffel terug voor jullie!
moeder

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...