18-07-2010

Wachten, geduld...... jaja....

Ik zit nu bij de buurtjes om mijn mail te chekken. Nog altijd niet terug on line na dat onweer! Maar ik krijg nog steeds veel reservaties voor de kamers binnen, dus ik moet regelmatig mijn mail nakijken! Nu kom ik tussendoor met mijn laptop naar hier en kunnen we even bijkletsen terwijl ik mijn mailtjes nakijk! Niet zo handig, maar het lukt wel nu! Beter dan niks he.
Ik heb super-buurtjes hoor! We helpen mekaar goed verder! Ik help hen met vertalingen, mag in ruil komen zwemmen in het zwembad ;-) en mag nu ook al komen "surfen" ;-)
Dikke knuffel Gerie en Herman en 1000x bedankt!!! Jullie zijn schatjes!! xxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...