02-12-2023

Expositie in Belgie

 Wel, groot nieuws te melden!!

Ik ben uitgenodigd om met mijn werken te komen exposeren in België.  Meer bepaald in de Alfons Smet Residenties in Dessel. Dit is een residentie voor ouderen, serviceflats en woonzorgcentrum, waar men regelmatig artiesten uitnodigd om hun werken in de wandelgangen tentoon te stellen. En nu is het dus mijn beurt. Spannend !!

Ik ben nu dus volop bezig de laatste hand te leggen aan werken die ik nog wil meenemen. Echt leuk, spannend, kriebels in de buik. Ik heb hier in Frankrijk al regelmatig een expositie gedaan. Maar nu dus voor de eerste keer in België. 

De toegangis gratis. Het is echt de bedoeling dat iedereen er eens " kan binnenlopen" als je even tijd hebt. Er zullen ook werken te koop aangeboden worden. Daarvoor kan u mij via mail bereiken via contact@moulindugue.com. Maar ook gewoon om feedback te geven, altijd welkom. Leuk!

De expositie is open vanaf Vrijdag 22 December en zal tot in Maart 2024 blijven hangen. Dus tijd genoeg om eens even langs te gaan.

Veel plezier.

1 opmerking:

Ruud en Emke zei

Wat een leuk nieuws je bent een internationaal artiest aan het worden. Veel succes daar in Dessel. Fijn dat het met Eddy de goede kant uitgaat en dat jullie weer open kunnen in het nieuwe jaar. Wij uit Westkapelle wensen jullie een GEZOND en succesvol jaar toe. Wij komen in het voorjaar weer een buurten in Cressy.

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...