20-02-2014

Geslaagd Valentijnsweekend!

Het voorbije weekend hebben wij weer een geslaagd Valentijnsweekend afgerond! Alles was Italiaans getint dit jaar! Op het menu stond Aperitivi (antipasti) - Paprikasoepje - Gevulde tomaat met rijst spek en Parmezaan -  PastaPommodori Milanêse ( Pasta met tomatensaus en gepaneerd kalfslapje) - Kaasschotel en als heerlijk dessertje ene citroensorbet met verse munt en limoncello!!
We hebben weer veel tevreden gasten hun buikje rond doen eten en in de watten mogen leggen! Ik vind dat Valentijnsweekend hier altijd zo gezellig! Eerst het thema kiezen, de menu uitdokteren, de decoratie maken en dan het weekend zelf ook is de sfeer altijd heel geweldig! Ik kan alweer beginnen brainstormen over het thema van volgend jaar! Maar eerst maar eens bedenken wat we in April als Paasmenu gaan serveren he! En er komen nog 2 Mosselweekends aan in Maart en April!!
Voor de rest amuseren we ons hier goed. Het werken hebben we deze maand bewust eens op een lager pitje gezet! Dat is de eerste keer in al die jaren dat we hier wonen dat we eens niet aan het verbouwen zijn in januari en februari! En dat doet eens een keertje deugd!! Eddy kijkt al eens een namiddagje tv, ik amuseer me kostelijk in mijn nieuwe atelier!! Schilderen, naaien, knutselen.... uren heb ik daar al versleten!!! Zalig!
En af en toe trekken we er gewoon eens een dagje op uit met ons 2 of met vrienden er bij! De batterijtjes zijn helemaal volgeladen! Maar, vanaf volgende week is het gedaan hebben we gezegd! In Maart komen de broers weer een weekje klussen en we zijn nu dus al materiaal bij elkaar aan het zoeken en sprokkelen zodat we die week een hele week verder kunnen en niet meer van huis moeten! Grote plannen weer! Maar daarover hoort u later wel meer! Dit weekend hebben we gasten op de kamers (carnavalvakantie in België) en volgend weekend ook en dan gaan we nog een weekje genieten van koers!!! Paris-Nice komt hier in de buurt en we gaan zo veel mogelijk ritten meepikken!! Zalig!!! Kijk er al naar uit!
Dus voor de maand Maart staat er weeral genoeg op de planning! Maar nu nog eventjes stil genieten van de winterslaap!!! Groetjes en tot de volgende! Love you all xxxxxx

1 opmerking:

Josée zei

Dat ziet er allemaal weer prima uit en jullie verdienen een pluim van mij. Ik wens aan de klusploeg heel veel moed en werklust voor volgende maand.
Lieve groetjes!

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...