26-09-2012

Weer een gelukkig paartje!!

Afgelopen weekend is de dochter van onze beste vrienden Guy en Eliane getrouwd! En wij waren ook uitgenodigd op het feest! Hier in Frankrijk vieren ze dat twee dagen! De eigenlijke trouw met feest is op zaterdag, en op zondag komen ze vanaf 's middags weer samen met familie en goede vrienden om met de overschot een zogenaamde "pick-nick" te houden! Wij hebben de 2 dagen ons beste beentje voorgezet! Van de samenkomst voor het gemeentehuis tot  het inladen van de auto's op zondagavond was het volop plezier en ambiance!! Dus : Un grande merci a la famille Degouzel pour l'invitation! C'était super bon! On a bien manger, dancer........ Toute le Weekend était parfait!!!!
De zaak is nu dicht sinds zaterdagochtend. Toen zijn onze laatste gastjes vertrokken. Deze week zijn wij met ons tweetjes volop in de weer om grote schoonmaak te doen in keuken en restaurant! Dat doen we elk jaar na de zomerdrukte!! En volgend weekend is er weer een primeur!!! Ik maak dan mijn debuut als kunstenaar op een expositie in Auxy, op 60 km van hier. Voor de eerste keer exposeer ik samen met andere kunstenaars. Ik weet niet wie, hoeveel, wat of hoe.... we gaan het allemaal zien zaterdagochtend als we de expositie gaan opstellen. Zaterdagavond is dan de vernisage om 19u en de expositie loopt tot woensdagavond 3 oktober! Ik ben eens benieuwd!!
En zo blijft ons leventje hier lekker afwisselend en interessant he!! Wij vervelen ons hier nooit! In oktober komen we nog eens een weekje Belgische lucht opsnuiven!!! Dan mogen we daar weer naar een trouwfeest!! Het 5e al dit jaar!! We zijn goed bezig! Er wordt nog goed getrouwd! Lang leve de liefde!!!
Allé, ik kruip nu in mijn zeteltje! Het is de eerste avond wat frisser hier en we zitten met ons tweetjes rond de kachel! Eigenlijk weer best gezellig! Dat heeft toch ook zijn charmes he, die winteravonden!! Heel veel groetjes aan allen, en tot de volgende!! xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Filicitatie's voor de familie Degouzel van de mama van Greet!
Liefs xxx

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...