09-02-2023

We drinken er eentje op het leven.

 We zijn sinds 5 Februari 34 jaar samen. Sinds 1 Februari wonen we ook 33 jaar samen. Voor ons reden genoeg om een lekker stukske filet in de pan te slagen. 

Met, hoe kan het ook anders, een lekker fleske wijn er bij. Zulke momenten moet je koesteren.


Want jammer genoeg is het vandaag ook net 34 jaar geleden, wij waren een paar dagen samen, dat Eddy zijn 4 jaar oudere broer Paul overleed na een ongeval. Het heeft ons van in het begin geleerd dat we moeten genieten van het leven, elke dag, zoveel we kunnen. Het heeft een grote invloed gehad op hoe we samen in het leven staan. Paul, lieve broer. We drinken vandaag ook een glaasje op jouw, kerel. Ook is het van 5 Februari precies een jaar geleden dat we broer Jacky moesten afgeven na een slepende ziekte.  En op ons nichtje Nell, die we jammer genoeg nooit mogen leren kennen hebben. Ze zou vandaag haar 16e verjaardag vieren. Soms is het leven zo hard. Ze hebben allemaal een mooi plekje in ons hart gekregen.


En we vieren ook dat onze keuken in ons nieuwe 2e huis eindelijk af is. Na weken van hard werken is het ons gelukt om voor het drukke Valentijnsweekend die keuken nog af te krijgen. Weeral iets wat we kunnen afvinken. 
Nu weer een weekendje kokerellen en mensen verwennen en dan op naar het volgende project: de nieuwe badkamer. Wat een heerlijk afwisselend leven hebben wij toch he. 
Tussendoor ben ik nog 4 huizen aan het verkopen voor Leggett Immobilier en doe ik volop bezichtigingen voor panden die nog te koop staan. Verveling?? Daar hebben wij geen tijd voor hoor.
Heel veel groetjes aan allen. Love you all. En vooral  een dikke knuffel aan iedereen uit de Melis-clan vandaag. Jullie zitten allemaal heel diep in ons hart. Liefs. X



1 opmerking:

Unknown zei

Hartelijk dank van Marie Cornelissen aan DR ISIKOLO voor haar hulp bij het herstellen van mijn gebroken huis. Inconsistentie is aan de orde van de dag in mijn gezin en huwelijk. Mijn man heeft een enorm probleem gehad en is verscheurd in mijn vlees sinds we te veel misverstanden begonnen te krijgen. Op sommige dagen ging hij gewoon weg en keerde pas de afgelopen weken terug. Ik was er kapot van en probeerde alles wat ik kon om de problemen op te lossen, maar het lukte niet. Ik moest hulp zoeken en kreeg van een vriend de opdracht contact op te nemen met DR ISIKOLO, wat ik deed. Ik wist nooit dat dit mogelijk zou zijn, omdat de problemen al twee jaar aanhielden. DR. ISIKOLO verzekerde mij en zei alleen dat ik hem moest vertrouwen en moest geloven dat mijn verlangens in vervulling zouden gaan. Hij heeft mijn huwelijk hersteld met zijn krachtige liefdesreünieband en mijn huis is weer geweldig en mijn man is bij mij om nooit meer weg te gaan. Neem ook contact met hem op en geloof dat hij u kan helpen, want hij heeft geen slechte reputatie. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...