13-12-2015

Le ciel bleu

Ik heb ook nog eens wat tijd in mijn atelier doorgebracht om een koetje op doek vast te leggen. Die beesten blijven me inspireren tot het maken van schilderijen. Ze hebben dan ook zulke prachtige kop en uitdrukking he! Ik ben echt "koeiengek" geworden sinds ik hier woon! Gelukkig heb ik in de winter zo af en toe nog eens wat vrije tijd om me volop te kunnen amuseren met al die hobby's van me! 24u in een dag is voor mij véééél te weinig! Vervelen?? Dat staat niet in mijn woordenboek!
Dit werkje is te koop. Interesse? Stuur me maar een privé-berichtje dan.
Heel veel groetjes aan allen! Love you all!!

Geen opmerkingen:

Coque au vin!

 Vandaag verzorgen we weer een privée-feest in ons restaurant.  Altijd gezellig. En leuk om te doen. Mooi versierde tafel, iedereen is happy...