07-12-2011

My friend Chubby.

Vandaag heb ik nog eens een schilderij afgewerkt waar ik na de vakantie in oktober aan begonnen was. Het is de hond van vrienden van ons. Een Dog de Bordeaux. Jammer genoeg is het met Chubby zelf niet zo goed op dit moment. Hij is flink ziek! Hopelijk kan dit schilderij hen een beetje opvrolijken, en een mooie blijvende herinnering aan hun huisgenootje zijn. Ik heb hem alvast met veel plezier op mijn doek vereeuwigd! Het is een schatje, den Chubby!
Groetjes aan allen!!

Geen opmerkingen:

Happy anniversary ventje.

  Vandaag precies 34 jaar geleden stapten wij samen in het huwelijksbootje. De reis ging soms over woeste zeeën en we moesten soms hoge golv...