11-03-2008

Van het zeetje naar la douce France!


We hebben weer goeie helpers deze week! Nonkel Jan en tante Jaklien zijn vanuit Nieuwpoort naar hier gekomen om te komen helpen. En dat hebben ze al magnifiek gedaan ook! De ontbijtruimte staat al in de grondverf. De parket is al opgepoetst! En Tante Jaklien heeft vandaag de gordijnen voor de hotelkamers gemaakt! Zalig toch he! Zo veel hulp krijgen. Je ziet het hier elke dag veranderen. En het wordt maar mooier en mooier!

Morgen gaan we de ontbijtruimte in de goede kleur zetten en de gordijnen voor de privé een stukje korter maken. Ze hangen nu op, maar om goed te zijn zouden ze een stukje korter mogen. Maar ik heb de tijd nog niet gehad om achter mijn naaimachine te kruipen. En nu heb ik nog eens vrouwelijke hulp over de vloer, dus daar moet ik van profiteren. Want ik denk niet dat de broers dat vorige week tot een goed einde zouden gebracht hebben. Dus heb ik dat aan hen maar niet gevraagd he!

Vandaag is Parijs-Nice hier op 10 km af gepasseerd. Maar omdat onze Tom er niet bij was en het toch niet zo'n goei weer was, en we allemaal goed aan het werken waren.... hebben we maar gewoon doorgewerkt! En daar hebben we nu totaal geen spijt van! We hebben de koers opgenomen deze namiddag en daar gaan we nu naar kijken. Eens zien hoe ze onze omgeving in beeld gebracht hebben! En wie gewonnen heeft natuurlijk!

We kruipen met ons vieren gezellig in de zetel! We hebben al een paar fijne gezellige babbelavondjes achter de rug! De sfeer zit goed hier! Vive la France!

Geen opmerkingen:

Joyeux anniversaire à nous

 Vandaag vieren we onze verjaardag. 1 Mei 2008 was de officiële opening van onze zaak. 17 jaar geleden!! Wat gaat het snel!! En zoveel gebeu...