21-12-2023

Expositie in Dessel, België

 Vandaag was the big day! Ik mocht mijn schilderijen komen ophangen in de Alfons Smet residenties in de Lukasstraat in Dessel, België. 

Dit is een prachtige locatie. Een wooncentrum voor ouderen, waar in deze periode dus veel bezoek in en uitloopt. Een heel mooi nieuw complex met mooie luxueuse flatjes en een vleugel met mooie kamers in het woonzorgcentrum.  
Mijn werken hangen in de gang van de serviceflats. U kan binnen gaan langs de hoofdingang en dan voorbij de taverne rechtsaf naar de gang van de  flatjes gaan. Mijn werken hangen daar vanaf de glazen passage.

Of u kan binnen gaan langs de B-blok. De ingang rechts van de hoofdingang. Mijn werken hangen daar van bij het onthaal en dan linksaf in de 2 gangen tot aan de glazen passage.

U mag vrij binnenlopen om mijn werken te komen bewonderen. Maar, uit respect voor de bewoners, is de namiddag misschien wel het beste moment. De taverne gaat ook pas open om half 2, daar kan u dan nog even gaan nagenieten van al dat moois. Indien u meer informatie wenst, kan u mij altijd bereiken via mail op contact@moulindugue.com.  Ook als u een werk wil kopen, of eventueel een bestelling wil plaatsen.
Rest enkel nog om mijn superhelpers te bedanken. Broertjes Jan en Eddy hebben mij super bijgestaan bij het ophangen van al mijn werken. You are the best!

Heel hartelijk welkom allen op de expositie die nog tot einde maart 2024 blijft hangen. Geniet er van. En jullie mogen me altijd laten weten wat jullie er van vonden. Alvast bedankt voor jullie bezoek.

Fijne feesten aan iedereen. En het allerbeste voor 2024. Lieve groeten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was een mooie expositie daar in de Alfons Smet residentie in Dessel.
Je peter (nonkel Theo )en tante Suzanne vonden dat er mooie werkjes bij waren.
Het is heel leuk om vast te stellen , dat je met het schilders koffertje dat je kreeg van je meter ( tante Iréne ) met je Plechtige communie , later zo'n mooie schilderijtjes ging maken .
Dikke proficiat !👌👏💝

Eddy en Greet Melis-Caeyers zei

Dank je wel lieve moederke. Ik vond het ook heel leuk om samen met jouw mijn expositie te bezoeken. Blij dat ik deze mooie en fijne gave van jullie gekregen heb.
Dikke kus. xxx

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...