18-11-2017

Lang leve het oude gerief!!


Deze middag hebben wij hier een groep uit Bourbon-Lancy ontvangen. Heel gezellig, allemaal heel content! Super middagje dus. En heel gezellig met die kaarsjes op tafel. Maar..... een paar kaarsjes hadden flink uitgelopen en dus kaarsvet op de tafels. Gelukkig heb ik het oude strijkijzer van Eddy zijn "Peet" (=grootmoeder) hier op de kachel staan. Goed heet gestookt en dan bruin papier op de vlekken kaarsvet leggen en het hete strijkijzer er op en alles verdwijnt als sneeuw voor de zon! Wijze raad van tante Greet! hahaha We zitten weeral proper se! Klaar voor de avondshift! Lang leve het oud gerief!!

Geen opmerkingen:

Happy anniversary ventje.

  Vandaag precies 34 jaar geleden stapten wij samen in het huwelijksbootje. De reis ging soms over woeste zeeën en we moesten soms hoge golv...