23-09-2011

Eindelijk "vakantie" ;0)






Wel, wij hebben een einde gemaakt aan ons toeristisch zomerseizoen en zijn aan onze "vakantie" begonnen! Tot 15 oktober is de deur hier dicht. Benieuwd hoe wij onze vakantiedagen doorbrengen?? Breken, sleuren, metsen, kappen..... Ik voeg al enkele foto's toe, de rest volgt later wel eens in een mooi verslagje! Groetjes aan allen!!

Geen opmerkingen:

Het is gebeurd.

 Gisterenavond thuisgekomen van een blitsbezoekje aan België waar we deze prachtige dame, die ik mijn moedertje mag noemen, nog eens goed in...