22-05-2019

Enjoying the good life

De tafel staat klaar maar de gastjes zijn nog op pad.
Het zijn fanatieke geocachers en ze gaan elke dag op schattenjacht. Blijkbaar ligt er hier in de buurt best wel veel verstopt want ze amuseren zich er vlot een hele week mee, en nu toch al het 3e jaar op rij.
Ze zullen honger hebben als ze thuis komen. Maar dan ligt er een lekker stukje Charollais op hun te wachten. Life is good in Bourgogne 😍😎❤🥩🍷🥐

Geen opmerkingen:

Happy anniversary ventje.

  Vandaag precies 34 jaar geleden stapten wij samen in het huwelijksbootje. De reis ging soms over woeste zeeën en we moesten soms hoge golv...